Sidvisningar förra veckan

tisdag 14 december 2010

Idag har jag varit jätte trött. Somnade rätt så sent igår med tanke på att jag har vänt hela mitt dygn. Sover på dagen och vaken på natten. Känns bättre så faktiskt.
Idag har jag varit och pratat med min handläggare på Socialkontoret. Ett mycket bra samtal. Mycket bättre bemötande än vad dom var på Öckerö socialkontor. Usch!
Jag tror att det kommer att gå vägen med detta. Han verkade jätte nöjd med att jag var så seriös. "Aktiv inom jobbsökandet, och noggrann med mina papper". Dom ser ju mycket viktigt på sånt. Annars hade ju vem som kunnat få hjälp med Ekonomiskt bistånd. Nu vill inte jag att Du ska tro att jag lever på Socialen och skiter i att arbeta. Men så är det inte! Jag är jätte aktiv inom att söka jobb, jag letar jobb varje dag, skickar iväg mitt Cv varje dag och lämnar ut mitt Cv varje dag till olika företag. Så det så!


..Jag har fortfarande tankarna på att flytta med min Kusin Robin upp till Oslo. Jag tror att det hade vart något jätte bra för mig, eller rättare sagt: Jag vet att det hade vart något bra för mig!
Jag behöver får komma bort, bara för ett tag. Ta hand om mig själv, bara mig själv. .
Jag är trött på att bry mig, eller bara få allt på mig hela tiden. all information kväver mig och jag vill bara. . . komma bort!

Inga kommentarer: