Sidvisningar förra veckan

tisdag 7 december 2010

Ärlighet varar längst, är det inte så man brukar uttrycka sig?


23:57 och jag vill bara gå och lägga mig. Somna om och vakna med ett leende på läpparna. Det gör mig gott. Att vara glad och positiv.

Ända sedan jag var en liten, liten tjej som knappt visste var ärlighet var, så visste jag nog bara ordet av lögner. Det var det vänner och familj gjorde mot mig. Ljög.
Jag har blivit så fruktansvärt sårad av att man inte har vart 100% procent ärlig mot mig. Och jag undrar varför? Jag är ärlig mot dig, kan du inte bara vara det tillbaka?

Jag har hela tiden försökt att säga det och skrivit det med mina ord att det ända som jag uppskattar i livet är: Ärligheten. Den är finast, den kommer du långt med.

Varför kan jag inte bara få träffa en person, som kan vara ärlig mot mig. Ge mig respekt och... bara vara helt Fucking jävla Ärlig ?!!


Jag vet bara inte vad jag ska säga... för nu gör det så ont i mig.


Inga kommentarer: