Sidvisningar förra veckan

måndag 29 november 2010

Puh. Man mår inte bra av sånt här.

Nää, precis. Man mår inte bra av att göra slut. Absolut inte jag i alla fall.
Jag mår så fruktansvärt illa, kan inte äta, är hungrig, men tanken på mat får mig nästan att vilja spy. Jag vill inte det här. Men vad ska man göra. Man kan inte leva med varandra när allt ät ett ända stort bråk. Man bråkar och tjafsar om något, när det bråket har tagit slut, så hittar man andra saker att tjafsa om. Och då är man tillbaka på ruta 1 igen..

Något som får mig att må riktigt dåligt.
För att båda ska må bra i slut änden, så måste man ta ett stort kliv och inse att man verkligen måste göra slut. För ingen mår bra i att leva med en massa o nördiga bråk som inte är till någon nytta.

Så nu sitter jag här. Somnar illamående, och vaknar av ett jätte stort illamående.
3 skedar fil är det ända som jag fått i mig. Sen känner jag för att gå på toan och spy, kanske spy upp allt som jag har. Det är nästan såna saker som jag känner för att göra.
När jag mår så här dåligt.

Det spelar ingen roll hur mycket man än tycker om varandra, man måste lämna varandra tillslut, om man inte kommer överens.

Och det gjorde inte vi. Jag&C.

Man tappar känslor för personen, men hur man säga att man fortfarande Älskar personen?
Sånt där fattar inte jag. . .

Inga kommentarer: