Sidvisningar förra veckan

torsdag 25 november 2010

OnePiece - Jaaaa !


Men är de inte Underbara?!

Jag förstår mig inte på folk som klagar på dessa dräkter ? Vad är det för fel på dom?
OnePiece är hur sköna som helst och jag bara väntar på att få min egen.
Jag läste precis tjej's blogg där hon skriver:

"OnePieces, det är fan det fulaste som finns, förstår inte varifrån dessa kom? var det en av kissies fula ideér? och självklart ska alla wannabe kissie people skaffa en som henne. och sen stå och säga '' men dom är söta/snygga eller name it! nej usch verkligen en HÅRDDISS! jag kan ge er tre skäl till att INTE sätta på sig en.

- fula
- du ser ut som en jättebaby
- lika skönt som en mjukisdräkt!


så alla anledningar till att ha en sån kan man bara släppa, blivit någon princip sak bara. nått ''kändis'' mode.
fult!! så är det bara =)"

Och jag säger:
...Och varför ens skulle det vara Kissie som kom på denna grymt sköna dräkt?

Vet ni ens vad dräkten kommer ifrån, en första början?

Okej, så här ligger det till.
OnePiece är från början en SnowBoard dräkt från Norge, men detta plagg blev genast en "Trend". Folk går med OnePiece utomhus, har den hemma, i soffan eller hos en polare. Ja,
OnePiece har alltså blivit så stor att folk från hela norden har börjat beställa den och det kan jag förstå, till 1000%. För den är helt underbar!

Första gången jag såg en OnePiece var faktiskt när jag var uppe i Norge förra å
ret över Nyår. Man såg folk på gatorna, i hemmen och ja, överallt bära en OnePiece. Först tänkte jag nog: Vad fan är det här för Pyjamas alla går runt med? Med efter ett tag så började jag tycka: Fan vad skön den ser ut att vara, och jag fick prova en. Åååh! Jag ska bara ha en sån. Inte för att alla andra har den nu, men för att den är just, helt Underbar!

Så folket, ni som klagar på en OnePiece, ni har nog för mycket tid i livet, just det
att ni hittar saker att klaga på, var och varannan dag!

Klicka på bilden för att få den stor, så att ni kan läsa texten..


Köp den, Prova den, bara sätt på dig den. Du kommer inte vilja ta av dig den.



Inga kommentarer: