Sidvisningar förra veckan

tisdag 16 november 2010

Oj, Men Shit!

Oj oj oj !

Nu var det allt längesedan som jag skrev ett inlägg. Jag har nog haft alldeles för mycket att göra. Jo, det är nog så!
Har gått igenom en flytt från Ö-arna (Hönö - Göteborg Norra skärgård). Den var väldigt jobbig Pga att min fader kastade ut mig bara så där. Så nu bor jag i stan hos min älskade mamma och hennes kille och min lille bror.

Annars har det flytet på som aldrig förr. Jag söker jobb hela tiden. Just det ja. Jag skrev in mig på Arbetsförmedlingen i Göteborg, och det är något jag inte ångrar. Där skaffade jag en Jobb Coach (Extern) från Manpower. Bibbi heter hon, en jätte go dam som hjälper mig med massor av saker. Hon ger mig grymma tips om vart och hur jag kan gå till väga i mitt arbetssökande. Så där är ett enormt bra tips till dig som inte vet riktigt hur du ska göra när du söker jobb på bästa och möjliga sätt.

Sen så i fredags så tog det slut mellan mig och min flickvän Cornelia. Tråkigt tråkigt. Det var helt enkelt för mycket bråk i vardagen. Så vi var båda eniga om att göra slut. Men vi umgås fortfarande, som vänner. Och hon har bjudit mig på en Dejt på Fredag.
Haha, detta är ganska en sån rolig grej faktiskt. När jag och Cornelia träffades så blev vi jätte bra vänner, och helt plötsligt så var vi tillsammans, bara så där. Så vi gick aldrig igenom den där "dejt saken", och vi kom på, eller snarare Cornelia kom på att det kanske var en av sakerna så gjorde att det blev lite krankligt i vårat förhållande. Så hon ska bjuda mig på en riktig Dejt på Fredag, och sen så ska vi se hur slutresultatet blir av allt Dejtande.

Och jag är helt till mig för detta. För jag har Aldrig i hela mitt liv vart på en sån där riktigt riktigt Dejt. Så detta ska bli kul och vara med om det :)

Inga kommentarer: