Sidvisningar förra veckan

söndag 3 oktober 2010

trött, både på insidan och utanpå..


Så, dags för ännu en Söndag att vila igenom. Har haft en mycket bra helg med fina människor omkring mig. Jag ska inte dra ut på allt, kan bara göra en liten kortfattning om hur min helg har sett ut.

I Fredags så var det en lugn dag och en lugn kväll. jag och Cornelia gjorde inte så mycket förutom att titta på Idol och bara ligga och mysa.

I Lördags så var Jag hemma hos min syster och hennes man. Där det bjöds på tårta och skratt.
träffade min älskade mamma som jag inte har träffat på ett tag. "Grattis Pierre".



Sedan på kvällen kom Cornelia hem till mig och vi började lägga på sminket och tog på oss våran 'Outfit'. Vi åkte hem till Karolina där det bjöds till mycket trevligt umgänge. Vi hade det hur kul som helst. Senare på kvällen åkte allihopa till 'SagaBar' där vi verkligen festade loss. [Alltså är jag trött idag] hehe. . Det ska bli kul och se om man hamnade på någon trevlig mingelbild igår. Det borde vi göra pga att "Mingeltjejen" sprang efter oss vart vi än gick.. haha!


Inga kommentarer: