Sidvisningar förra veckan

torsdag 30 september 2010

CLINIQUE - Superfit Makeup


Jag har för några veckor sedan köpt nytt och fräscht smink, och jag är så nöjd!

Jag ville ha en lätt och mjuk Foundation som man inte blir blank med eller som inte blir
fläckig lätt. Så jag gick in till Åhlens och och frågade Expiditen som står med CLINIQUE. Jag valde det smink märket för jag har hört så mycket bra om det. Expiditen tittade på min ansikts hy och gav mig denna lilla flaska: Clinique - Superfit Makeup 05. En Foundation som inte är hel täckande och den är gjord för ansiktstyper som får "fet hy" under dagen. Precis som min hy.

Jag har nu använt denna Foundation i ca 3 veckor och jag så så fruktansvärt nöjd med den. Den är mig till hands 24/7. De
n är lätt att applicera och man känner sig verkligen fräsch när man bär den. Den är så dryg och helt fantastisk. Jag kan gå hela dagen utan att bli blank i ansiktet. Jag kan verkligen rekommendera dig denna Foundation, och jag garanterar att du blir super nöjd du med. Om du är en Tjej/Kille som får lätt en "Fet hinna" i ansiktet under dagen, då tycker jag att du verkligen ska testa på denna lilla flaska.

Superfit Makeup
Superfit Makeup är en flytande foundation med oöverträffad prestationsförmåga!
Håller sig slät och jämn hela dagen, genom stress och hög luftfuktighet!
Låter din hud andas och känns bekväm och lätt!
Ny pantenterad formula som håller överflödig olja och fukt borta och håller t-zonen fräch och matt.
Upp till 8 timmars hållbarhet och helt oljefri!


..Och självklart så behövde jag även ett lätt och fräscht puder. Jag blev rekommenderad detta puder:

Clinique Stay Matte Sheer Powder

Ett populärt puder från Clinique som mattar och fixerar bra. Stay Matte Sheer Powder är fri från olja och är perfekt för fet och blandad hy samt feta punkter. Pudret får huden att kännas och se naturligt fräsch ut.

Och med även denna smink produkt från CLINIQUE är jag jätte nöjd med.
Så hos CLINIQUE kommer jag nog förbli en 'trogen' kund. :)





2 kommentarer:

azra sa...

sv: jag kom av en slump in på din fb, och jag tänkte ba "shit, vilken vacker tjej.." så såg jag att du hade blogg, vad ju tvungen att dela med mig av mina tankar, haha... Du är helt enkelt en tjej man inte kan undgå, så himla fin!

Therese sa...

haha asså, så det gjorde du? :)
tack så jätte mkt för din fina kommentar :)