Sidvisningar förra veckan

torsdag 30 september 2010

Brownie


Hej !

Nu var det att par dagar sedan som jag skrev ett inlägg. Och under de dagar som jag inte har bloggat har jag faktiskt haft fullt upp med annat. Tråkigt nog, men kul har jag haft. I helgen var jag på inflyttningsfest och sedan blev det krogen. Hade en fin helg med mycket fina människor.

I Måndags åkte Jag & Cornelia ner till Ullared/Gekås. Det var första gången som jag var där och jag kan ju säga att jag kom hem med en del saker som jag är riktigt nöjd över. Smink, några linnen, väska, underkläder, 2 st Tavlor på marilyn monroe. Och lite annat blev det med.

och i Tisdags så åkte jag ensam in till stan/Göteborg för att jag behövde handla en Höst Jacka. och jag kan säga att jag letade igenom hela stan efter en riktigt fin och mysig. Men jag hittade inte en ända. Det var jätte tråkigt. Så till slut när jag gled in på Lindex för att handla en mössa så såg jag en himla fin och snygg jacka. Och den blev det. [Kommer bild senare]. Sen köpte jag ett par grymt snygga Leggins på Gina och två st tröjor. En svart och en Kräm vit, och ett par sjukt snygga stora Blings. Härlig dag!

Sen i veckan har jag inte gjort något annat än att bara myst med Cornelia. Vi har lagat goda måltider och vi har tittat på alla dessa roliga program som går på Tv nu. Skånefruar, Kungarna av Tylösand, Idol och alla de andra skojiga programmen.

..Kommer ni ihåg att jag även lovade att lägga in en bild i helgen på hur mitt hår såg ut efter att jag skulle fixa det i någon färg eller klippa det? Okej, men så här blev det. Jag färgade det i en fin Mörk Brun färg och köpte sedan Löshårs längder. Sådana som med små spännen på som ma kan sätta i håret när man vill och även ta av. jag blev faktiskt jätte nöjd med hur det blev. Jag kommer alltid nu att vara mörk hårig. Iaf vad jag vill nu. Hihi*



Hur tycker du att det blev? Släng gärna in en
kommentar och säg vad du tycker :)

Inga kommentarer: