Sidvisningar förra veckan

lördag 5 september 2009

090905 - Bättre.


...Har inte haft tid nog till att uppdatera dom senaste dagarna. Har vart rätt så mycket att ta iyu med. Praktikplatser hit och dit och sen även med mig själv har jag fått ta itu med. Man "delas" hit och dit och sedan ska man räcka till, till allt och alla.
- Jag mår rätt så bra nu, bättra iaf. Har vart lite krasslig de senaste dagarna. Halsen gör ont och näsan bara rinner. När ska allt få ett slut...?
Sitter hemma nu på den lilla ön Hälsö. Har inte sovit hemma sen den 21 Juli. Men allt känns bra. Känns bara som om att tiden fortfarande står stilla på något sätt, men på ett vackert sätt. ...Tror jag?
Ska kanske på fest hemma hos Mollan senare. Beror på vad jag och Cornelia känner för. Va rätt så tungt igår. 20 års fest och massa gamla vänner. Kul!

Inga kommentarer: