Sidvisningar förra veckan

onsdag 12 augusti 2009

090812 - TopHair

Godmorgon alla pigga och glada sommarbarn!
Vädret har börjat bli lite bättre nu iaf, skönt det!

Har precis ringt och bokat en klipptid idag kl 13:00 på TopHair i Torslanda. Har hört av en del folk att dom ska vara riktigt duktiga. Det ska bkli riktigt skönt att fräscha till håret idag, va ganska så längesen nu jag rikigt skötte mitt hår. Så det får bli bättring på det.

Ni ser nog min "fina" utväxt, den beror på att jag ska låta allt mitt hår få växa ut och sedan så ska jag verkligen sköta det och fixa en snygg och fräsch frisyr.

- snart kommer Cornelia och då ska vi åka iväg till TopHair. Efter att jag har klippt mig så händer väl inte så mycket. Kanske gå runt lite i stan och titta om det finns något roligt att handla med sig hem.

Inga kommentarer: