Sidvisningar förra veckan

torsdag 16 juli 2009

090716 - en bra dag.



Heey you!

Har precis vaknat och jag känner mig riktigt 'nere', eller nää, nere kan jag nog inte säga. Bara nog lite seg..?
Mina nätter är inte så bra endå längre. Men undran över vad det kan bero på orkar jag inte ens "odla en tanke" för, som Farfar alltid brukar säga. Får bara hoppas på att mina nätter blir bättre, med tiden..

-Igår va en bra dag. Jag och Cornelia åkte in till stan efter att vi va hemma hos min syster och min pappa, hämtade ett linne och en väska som va borttappad för 1 vecka sen. Skönt att få det tillbaka! Iaf, vart va vi? Jo, Sen åkte vi in till stan och hämtade upp min Lille bror Dennis och Hans tjej kompis Jennifer [Min pappas flickväns syster dotter], för Dennis skulle klippa sig hos Karro, Cornelia's tjejkompis. Det blev både klippning och blonda slingor. Han blev Schnögg!!

[Bilder kommer i senare inlägg]

Efter Frisören så åkte alla hem till Cornelia för vi va så sjukt hungriga. Och sen vidare in till Stan. Vi åkte till Heden och gled runt lite där och tittade på allt folk. Sen så blev det LillaBommen 'Gräsmattan', som jag då själv kallar det.

Hemfärden va då minsan inte lika kul. Cornelia skulle börja jobba och jag, Dennis & jennifer tar bussen hem från stan. När vi kom till T-landa [Torslanda], så började det att blixtra, sjukt mycket! Faktiskt så blev vi alla 3 lite skrajsna, för det va då inga små blixtrar. Sjukt stora va dom. Och sen.. ja då börjar regnet, hur mycket som helst och jag hade då inte humöret uppe för regn just då. Så det va bara att bita ihop.
Väl hemma och Jag & Dennis tar något att äta och sen blev det till att lägga sig i sängen. Jag va så sjukt opepp på allt just då. Men det blir väl bättre med tiden...?

Annars mår jag så himla bra!


/T
På Bild: Min Lille Bror Dennis Och hans vän Jennifer

Inga kommentarer: