Sidvisningar förra veckan

onsdag 15 juli 2009

090714 - En morgon, en dag och ett Liv



Godmorning, or... Jaa, skit sammma. Vaknade precis, och Hjärtat ligger kvar i sängen och sover. Hon kom hem till mig 07:15 och la sig. Hon har jobbat hela natten. Usch.. Idag blir det nog inget speciellt, kanske åker in till stan och sätter oss på heden för att titta på lite Fotboll. Gothia Cup har ju dragit igång i år igen. Hade vart kul och se hur det går för våra småttingar.. Sen så kanske Nalin och Sofia kommer på besök till Göteborg. Får se där med Nalin, tjejen som aldrig kan bestämma sig.. hehe

Annars blir det nog en hyffsat så lugn kväll. Jag och Hjärtat har sagt att vi inte ska festa och röja runt så mycket nu, för vi har hållit igång en jätte lång tid och vi båda känner att vi inte orkar längre, och så är det inte lika kul om man festar nästan varje dag i 1½ månad.. Ouf! Så nu har vi båda tagit en break och bara tar det lugnt. Glider runt och tar dagen som den kommer. För mig låter det helt Underbart!

Nä, nu ska jag duka fram lite frukost och börja fixa iordning mig inför dagen.

/T

Inga kommentarer: