Sidvisningar förra veckan

tisdag 28 april 2009

090428 - Uppdatering!



Sitter hemma invirad i mammas täcke och lyssnar på
Sarek - Genom eld och vatten. Vet inte varför, men på
något sätt så tycker jag om den. Om det är melodin eller texten, eller kanske både och?
Jaa, något i låten är det iaf som får mig att tycka om den.
Idag jag har vart hemma från skolan, kände mig inte så pigg för att åka till skolan idag då mormor ligger på sjukhus.
Kände för att bara ligga hemma och vila upp mig, spara på min energi och försöka göra det bästa av situationen. Har lagat mat, kollat på film, legat i soffan och nästan somnat,umgåts med Charlie & Chanelle. Och sen har jag lyssnat på en mängder av gammal musik, som jag inte har lyssnat på
ett himla tag. Leona Lewis - It's All For You [http://www.youtube.com/watch?v=8ev8HQtbl3o&feature=PlayList&p=97A89BEBB0083057&playnext=1&playnext_from=PL&index=41]Har spelats mycket idag. En låt som jag har lyssnat sjukt mycket på, för en tid sen. Den får mig att må bra.
På något sätt så tänker jag på allt som är bra med mitt liv och allt som kan bli bättre.
Vet inte varför jag gör det? Men jag tycker iaf att det är hur bra som helst.
Och den är ju faktiskt riktigt skön, inte sant?

I helgen har hänt en massa saker. I Fredags efter att jag slutade jobbet så åkte jag in till Backaplan och kikade in på GinaTricot. Kom faktiskt ut med en full påse, och det kändes hur bra som helst!






Och i Lördags så blev det till att ha en Grillkväll/Avskedsfest för min kusin Robin.
Han ska åka ner till Ayanapa - Cypern nu på Måndag. Han kommer att gå i en Bartenderutbildning och kommer kanske inte hem förens i Oktober. Jag kommer att gråta sjukt mycket under en tid, flera gånger. Jag kommer att sakna han så himla mycket, så ni fattar inte.
Han betyder allt för mig nämnligen. Jag och Robin har en mycket fin relation till varandra, som
många inte förstår sig på!

Kvällen blev iaf lyckad och vi kommer att ha något liknande på Fredag.
Så jag väntar otåligt!

Men nu ska jag avsluta för idag och jag kommer att uppdatera bloggen i morogn igen.
Lovar att jag ska bli bättre på't!

Puss!

Inga kommentarer: