Sidvisningar förra veckan

tisdag 21 april 2009

090421 - Diggar du den med mig?!


Onsdag: och jag stannade hemma från praktiken. Kände mig inte så bra när jag satt på bussen in till Gbg. Så jag satte mig på 240 och åkte hem till mig. Sov hos älsklingen inatt, fruktansvärt mysigt. Som alltid med dig!

Så när jag kom hem så satte jag mig vid datan och checkade allt nytt. Lagade lite mat och la mig i soffan och tittade på Herkules. Va så himla längesen jag såg den nu. Disneys filmer är ju så sjukt mysiga. Inte sant??! :) Sen har jag städat hela mitt rum, verkligen städat. Ställde ut alla möblerna i hallen och gled runt med golvmoppen i huggsta hugg och sjöng till Jake Oh - Up in. Somnade även i soffan sen, blev trött och la mig i soffan med piggelin o vatten :)

men men, nu ska jag sätta mig i soffan och titta på den underbara filmen: Walk the line, med mamma och och min syster Louise

puss!


Sjukt värd att lyssna på!







Inga kommentarer: