Sidvisningar förra veckan

tisdag 10 mars 2009






Sitter just nu hemma och lyssnar på: Lady Gaga - Paparazzi. Den är helt sjukt bra , och jag lyssnar bara om och om igen.. Det är nog den där nya "VeckoLåten" som man kan få ibland när man hör en ny låt som man inte kan sluta att lyssna på..? Marcel ska ringa när han har vaknat, och då ska jag antagligen åka hem till han och sova där i natt, vi får se hur det blir?

..Och så funderar jag på att kanske ta en liten prominix? Det hade vart hur skönt som helst.

men men, nu ska jag lyssna vidare på Paparazzi och kika runt lite på nätet. Kanske kika in på H&m igen? Vem vet?


_______________________________________________________






..tror du mig när jag säger att jag tänker på dig?

_______________________________________________________

1 kommentar:

sandras sa...

Det är det enda jag gör ! <3