Sidvisningar förra veckan

måndag 9 mars 2009

090309 - Arbetsintervju

Helgen har vart hur mysig som helst.
Både krök och mys.^^

Fredag: In till stan för att hämta vinet av Gunne, och hämta upp S på Nisse, för att sedan åka hem till Pappsen och Madde för en kväll med massa av krök. Lyckad kväll tycker jag allt att det blev..

Lördag: Skulle inte alls bli som det blev. Men hur mys som helst! Jag och S passade min syster dotter Chanelle i några timmar mitt på dagen. Sen ringde Louie min syster och frågade om jag va villig att passa henne kvällen och natten. Tveka i början men sen va det självklart att jag skulle ställa upp. Den lilla trollOngen Chanelle va ju inte så jobbig. Hon va bara vaken i 30 min och sen skulle man natta henne. Inga problem alls. Men sen blir man väkt mitt i natten av att hon vaknar. Jag la henne bredvid mig och S och det gick jätte bra. en trött Chanelle på Söndagen va det oxå. Lite gnäll och så. men vafandå da? En liten tjej på 1 år och jag bara älskar henne!

Söndag: Ringde Marcel och frågade om
han fick komma hem till mig, titta på Beck tillsammans
och sedan sova ihop. Självklart Marcel!
Vi hade en toppen dag, åt gott och skrattade
som vanligt åt allting som får oss på bra humör.


tack Hjärtat för en fin helg!

Måndag: Idag har jag vart på Arbetsintervju på Stadium,
på Kungsgatan.
ååh, vad handsvett jag fick. Hjärtat pumpade i en jävla 190.
Men det gick fint. Kändes väldigt härligt när jag gick ut därifrån.
Så vi får hoppas på att det går vägen nu :)

sitter hemma nu med Marcel, har precis käkat och ja nu blir det la cigg på de.
Men jag ska ju sluta på onsdag. Yeeah right!







Inga kommentarer: