Sidvisningar förra veckan

måndag 30 mars 2009

090330 - Lärorikt men hopplöst

Helgens bravader har varit ångerfulla och lärorika.

I Torsdags bråkar man med morsan och sticker hem till Sandra
och slaggar där. Och när vi vaknar upp på Fredagen så åker jag hem till mitt,
och Sandra åker till skolan. Jag sticker hem och packar en liten packning
och sticker sedan in till stan och möter upp Elin och får min efterlängtade sjal,
och sen mötte jag upp Marcel. Va ett tag sen jag träffade han. Det va kul!
Jag sätter mig på Pendeln mot Kungsbacka och möter upp SandraKungsbackaCentralen.
Vi går iväg mot kungsmässan, och Sandra köper: Hårfärg, Foundation och Hårspray.
Vi åker sedan hem till henne och lagar käk och jag färgar henns hår i en röd nyans. Så fräscht, så snyggt, och så bättre! Sen blev det en jävligt mysig fredagskväll.

Lördag: och vi vaknar upp och ska sedan fixa oss för kvällen. Allt blir inte som planerat, men
iaf. efter mkt om och men med alkoholen så kommer Maria hem till Sandra och lämnar en 'Bag in Box' och vi hinner inte långt med den. Vi kommer till KungsbackaCentralen och där står självklart en Polis och tar oss. Där sprack våran 'förkrök dricka'. Så vi sticker till vårat "favorit" - Golden Days, ställe där vi har jävligt kul tills nån snor min väska, där i ligger Bla: Den nya Mp3'n, DigitalKamera, En grå kofta, Allt mitt smink, mitt pass, och Jessicas Västtrafiks kort.

Jag blir självklart jätte ledsen, rädd, arg och chockad. Hur skulle jag nu göra. Jessicas buss kort som jag lovade att lämna tillbaka på Söndagen. Jag yrar onkring i stan och gråter medans jag har en jagandes Sandra efter mig. Hon får tag i mig och säger att hennes Pappa Bjarne åker in till Göteborg för att hämta upp oss. Tack Bjarne, det va guld värt!

Söndag: och jag och Sandra vaknar upp, jag vaknar upp och springer ner till jessica, kramar om henne och ber om ursäkt och pratar lite med henne. Då är jag nära på att svimma, allt svartnade och jag hörde ingen ting, går sakta upp till Sandra och lägger mig på golvet. Är borta i några minuter och ligger och kallsvättas. Jag mår piss. Jag tror att det kan bero på att jag va så ledsen?
Allt löser sig och jag kommer på andra tankar när jag och Sandra lägger oss och slår på en film. 'A love song fro Bobby Long'. Det va hur mys som helst^^

Idag-Måndag: och vi vaknar trötta upp, hur trötta som helst. Vi fixar oss och vi pker sedan in mot Kungsbacka. Jag tar Pendeln. och Sandra sätter sig på sin buss som ska till skolan.
Nu sitter jag hemma och vet inte ens varför jag sitter här.

Bor jag här? Eller sitter jag bara här för att jag är vilsen och inte vet vart jag ska gå?





MIN LUST TILL DIG
Tyst låter jag dig väcka mig, dina andetag värmer i nacken, min lust nästan spricker. Den varma kyssen håller i sig. Sneglar sakta på dig för att du inte ska bli störd. Dina ögon är en klar färg, men ändå kan jag inte tyda den. Du lägger armen om mig och kramar mig så mjukt. Varje rörelse du gör, är som om du inte vill att jag ska gå sönder. Du kysser mig sakta på halsen, du stannar upp och tittar på mig med en blick som är så livfull att man inte kan motstå. . .
.thew
____________________________________________________

Inga kommentarer: