Sidvisningar förra veckan

måndag 23 mars 2009

090323 - En helg och en Samsung



Helgen är jag riktigt nöjd med!!

Torsdag: så åkte jag hem till S.
vi lagade mat och sedan låg och
pratade om allt och inget, lyssnade
på musik och en del saker blev faktiskt sagda (a)

Fredag: och S och jag åker in till kungsbacka,
S ska till skolan och jag åker hem till mitt.
Vi möts sedan upp i stan och glider omkring
i det underbara Vår vädret =)
På kvällen blev det till att ligga hemma i soffan
och bara ta det lugnt, skulle ehentligen hem
till pappa. Men icke de.
Hade det jätte mysigt endå :)

Lördag: och vi fixar iordning oss, för att
åka hem till Pappa och madde. Gav pappa presenten
som han inte hade fått på sin födelse dag när
han fyllde 50. Så det fick bli då ist.
Men lika glad blev han för de :)
..Jag och S skulle sedan hem till Robin och Jonas,
för att Pappa och Madde skulle iväg till kompisar.
Men ist så blev det fest hos pappa, igen.. hehe
hade verkligen jätte skoj. Men bravaderna sitter kvar
på kroppen. Blåsor på händer och bula i huvudet.
Bra där!!? (Y)

Söndag: och vi vaknar upp hos Pappa och Madde.
Vi ligger i sängen hela dagen tills vid 19:00, då vi blir
hemkörda av pappa :)
Sen blev det till att äta och ligga i soffan och titta på:
'clueless'




..Och igår när S åkte hem och Dennis kom hem efter
fotbollen, så färjade jag hans hår i en jätte fin brun nyans.
Blev riktigt bra. Och så pratade vi om allt, allt som hade
med sex att göra. haha lite ovaanligt att göra det med sin lille
bror, men det va faktiskt rikigt kul xD
Och så fick jag köpa denna lilla läckerbiten. En: Samsung YP-K3.
500 kr och jkag köpte den.
Jag är faktiskt riktigt nöjd. Han har ju aldrig använt den :)


____________________________________________________

Inga kommentarer: