Sidvisningar förra veckan

torsdag 19 mars 2009

090318 - Min dag!

Idag: är det helt fruktansvärt underbart väder ute!
Jag är så himla pepp på allt just nu känner jag.
Sitter och lyssnar på: Keep on running. Sjukt skön låt,
och sjukt värd att lyssna på när man är pepp!

Ska till tandläkaren 13:50 och ska undersöka
min mun, som just nu inte känns som allt ska.
Men vi får se vad dom säger om de..
Sen ska jag in till stan, och glida runt i 1 timma,
och bara ta till mig allt, alla glada människor,
alla underbara affärer som tagit in den nya Vår Outfit'n,
och självklart det fantastiska Vår vädret!

-Och efter stan blir det till att sätta sig på Pendeln/Bussen
för att åka hem till S i 'Kba' [= Kungsbacka]

Jag ser verkligen fram imot den här dagen.
Jag är på topp, alla är på topp!!?

aah, nu ska jag in i duschen och tvätta bort alla
vinter dystra miner och plocka fram
Leéndet ur bakfickan!

Pöss:*




____________________________________________________

Inga kommentarer: