Sidvisningar förra veckan

onsdag 18 mars 2009

090318 - Dröm.


-Oj, gäsp gäsp!
Idag har jag varit så fruktansvärt trött,
trött på mig, trött på morsan/Dennis,
trött på allt som inte har varit bra.
-och trött på min dröm, som jag drömde inatt.
Den har fått mig att känna mig på noll igen,
den grävde upp en jävla massa gamla känslor
som jag trodde att jag blivit kvitt.
Men visst nej nej.
Åter sårad, av en himla dröm och jag blir
som förlamad i huvudet, kroppen och i mina
tankar på att det faktiskt bara var en dröm.


-S ringde mig vid 2 tiden, och efter det.
Jo, jag somnade, och vaknar inte förens nu.
Det är alltså 5 timmar som jag har sovit bort.
Men jag tror att det va riktigt bra för mig att
få göra det idag´, efter hur jag har mått menar jag.

Men när jag går upp ur sängen och inser att ingen är hemma,
det är svart och ingen lampa var tänd, då började jag faktiskt
att undra om det faktiskt va samma dygn som när jag somnade?
or..?

-öhm, nu ska jag ta något att äta. Och sen
blir det nog till att titta vad Tv'n har att erbjuda.

Puss:*





...och denna sjukt fina bilden som får mig
att tänka på ett helt annat sätt.
-Hennes blick verkligen grovr in i mig
och det verkar som att hon vet, hon vet allt!



____________________________________________________

Inga kommentarer: