Sidvisningar förra veckan

söndag 15 mars 2009

090315 - bra och lärorik..

Helgen har varit Bra, Mysig, Rolig, Trevlig och Lärorik..


Fredag: blev inte riktigt som jag och S hade planerat.
Vi skall egentligen åka hem till M&F, men det blev inte alls så.
Så ist bestämmer vi att jag ska åka hem till S i KB.
Men jag hinner bara komma in till Centralen innan jag får samtalet av
Robin och Jonas, när dom bjuder hem mig ocg S till dom för krök och bravader.
Efter mycket om och men blir det så.
Jag sätter mig på bussen tillbaka ut till ö-arna och S kommer efter.
Kvällen va trevlig och bra. Träffade en del som jag inte har träffat på länge.
Så det va lite extra kul!

Lördag: vaknar jag och S upp hemma hos Robin och Jonas.
Vi städar och fixar iordning efter gårdagens bravader.
Vi åker sedan hem till mitt för att fixa oss och ta det lite lugnt, vila.
Vi blir bjudna av Anton och hans bror Sebastian hem till dom för att fira
en kompis till dom, som fyller 24. Ja, vi kommer jätte gärna!
Vpåra humör som inte va på bästa topp blev la lite mer taggare när vi kände att
vi skulle få en trevlig och kul kväll.
[man lär sig av sina fel..]
Vi möter upp Anton och Sebastian på Avenyn och traskar hem till Sebastian för
att möta vad kvällen har att bjuda på.
Vi sätter oss i soffan och blir bjudan på våran första drink.
Vi börjar spela ett grymt skoj tv-spel. Jag som inte har spelat Tv-spel sen jag va
ca 10 år hade ju då "myror i brallan" och jag hade jätte skoj..
En kväll som är tvunget att göras om!

Söndag: och vi vaknar upp efter en lång kväll/natt.
Vi lägger oss i soffan och låter våra timmar bara flyga iväg..
men jag tycker om det.

[Vill du ha kummel, eller sill?
eller kanske makrill?]


man lär sig av sina misstag..
thew.
_____________________________________________________

Inga kommentarer: