Sidvisningar förra veckan

onsdag 25 februari 2009

090225 - Är du lika sugen som jag är??!

Gud, nu är jag så där pirrigt sugen på att
fixa med mitt hår igen..
Har minglat omkring på olika sorters hemsidor
och kollat på en massa fina och härliga frisyrer,
i alla dess former. Det är som glass, har jag nu kommit
på. Man drägglar ju efter alla fina och färgglada frisyrer.
Man vill bara ha mer och mer..

-Fast sen i slutändan när man har bestämt sig
för hur man vill att sitt hår ska se ut, så blir det
alltid lika ovant..
Vi har beställt tid hos frisören och när vi väl sitter
i salongstolen så faller alltid en eller 2 tårar ner för kinden.
Känner ni igen er?? Så är det nästan alltid för mig,
fast jag gråter inombords ist. Men jag tycker ändå att det alltid
är lika kul och intrissant att se sen hur håret blir
Det är som en ny start, på ett nytt liv.
Happy baby!


-För att mitt hår ska må extra bra nu så
tänkte jag faktiskt vänta fram tills i Maj,
att göra något åt det. Det måste få växa ut,
och min "fula och trista" färg måste få rinna
av sig lite till innan jag kan hitta en annan fin
färg som jag kan leva med.


.. och här är några bilder från de sidor som
jag va inne och kikade på idag.
Erkänn häärligt smarriga bilder?!!
















Inga kommentarer: