Sidvisningar förra veckan

tisdag 24 februari 2009

090224 - ta vara på dina stunder..

Vi lever i nuet, men vi lever ändå
kvar i våra minnen. Och våra minnen
kan ingen ta ifrån oss. Men det kan dom
med våran framtid. Jag har left med vänner
som är helt obeskrivligt underbara och vackra,
både på utsidan och insidan.
Man har vänner sen första början, man hittar
nya, man tappar gamla och man tappar även nya
vänner. Jag har gjort allt, tror jag?
Det finns stunder som vi inte tar åt oss om
vad vi får, vad vi får ut av våra vänner.
Helt obeskrivliga vackra stunder som
du kanske aldrig mer få upplev igen.

- Så därför har jag nu börjat ta till mig allt
och ta vara på det jag har, och dom jag har.
Det är inte många som har den "lyxen" att
få ha så obeskrivligt vackra vänner, som jag har..


Milla & Jag - En obeskrivlig tid,
med en obeskrivligt vacker tjej.





Och så därför måste man även blicka framåt
och försöka göra det bästa åt varje situation.
Leva för dagen och för våra vänner.
Vi behöver dom, och dom behöver oss.

Ta vara på dina stunder med dom du
bryr dig om, dom kan försvinna innan
du hinner upptäcka vad det är du har!

Inga kommentarer: