Sidvisningar förra veckan

måndag 23 februari 2009

090223 - Smile Bitch!?



Kom precis hem från stan. Har glidit omkring i en massa affärer, men inget kul att titta på. Förutom en jätte fin vårjacka, halsband, armand, örhängen och massa fina tröjor.. Men men, fattig som man är så får man nöja sig med ett par skit snygga örhängen för 39:-

Helgen har vart hur bra som helst. I fredags så umgicks jag med Robin och Jonas. Hade en himla trevlig kväll/natt med öl vin och drink klunkande.. Mycket dans dessutom!

Lördag och jag åker in bakfull som jag är in till stan, för att sedan köpa Sushi till mig och Sandra. Sätter mig på Pendeln till Kungsbacka och sedan en Buss till Frillesås. Sandra hämtar upp mig och det blir en jätte bra dag, söndag och likaså måndag morgon. Tack där, Hjärtat!



Dagens Lunch: Sushi



Inga kommentarer: