Sidvisningar förra veckan

tisdag 17 februari 2009

090217 - Tisdag




Har spenderat min dag åt
att vara i skolan och plugga,
och glida omkring på stan
med Alex & Elin.
Har haft en jätte bra dag!
Skolan va la sådär,
min klass är ju som den är.
Börjar kl: 09:00 och
slutar 14:00,
men vi fick sluta 12:30
ist. Gött är^^
Sen bärde det av in till stan
för att gå till Alex Gymnasium:
Nti. Träffade EmmP, Maria, Kim och några mer..
Tog en fika efter Nti och sen
hämtade vi upp Elin i Norsdstan.
Som några av er vet så är ju jag en "Shoppoholiker"
som gärna inte står över en dags shopping på stan.
Nej nej. Så idag handlade jag en ljusgul kofta, ett
ljus gult linne, ett vitt linne, ett vitt linne med tryck
i massa härliga färger.
3 halsband, ett guldigt med en bandspelare på.
2 svarta som är gjort
av pärlor. 1 par Pärl örhängen,
1 par Solglasögon, 1 silvrigt armband,
och sen till slut 5 andra sorters armand
som är gjort i trä och fejk guld.



[Jag börjar förstå varför det är värt att leva...]

Inga kommentarer: