Sidvisningar förra veckan

måndag 17 november 2008



Måndag kväll och jag sitter nu hemma vid datan och snackar med Josefine på msn och lyssnar på all världens musik.
Har blivit lite så där sjuk nu mitt upp i allt när jag kände att allt rullade på, Praktiken och Plugget. Men så är det väll, man kan inte få allt på en och samma gång?
Helgen har vart bra. I fredags hamnade jag, Robin & Tääsan hemma hos Karin & Jerry där det blev partyparty. Kul där!

Och i kördags blev la inte för lyckat, hamnade hos Alex i Länsmansgården och va tvugna att dra med en gång vi kom. Han blev på tråk humör. Men jag och tääsan drar ut till Hönö igen där vi träffade massa folk. Kul :)
Sov sen hos en polare och sen drog man hem till Robin och kolade på film, Blev att man sov där.
Så nu e jag ju då hemma. Skönt :D

Inga kommentarer: