Sidvisningar förra veckan

onsdag 12 november 2008

I'm back

Tillbaka från en vecka "ledigt" från Praktiken på Stuk.
Hade en super härlig helg med mina underbara vänner som jag alltid har så himla
kul med. I fredags ringde Robin och ville att jag skulle åka hem till han. Visst att jag gör de :)
Och sen efter några öl så bär det av till Putte där dom underbaraste sitter och tjötar om allt och inget. Vi börjar dricka mer och mer, vi blir allt fullare och fullare. Jaa, ni kan nog själva lista ut hur kvällen slut blev. . ?

Lördags va det hem till Pappa och Madde. Jag meckade festen och ringde dit 3 pers.
Men det kom 20. Hur gick det till, uuh... ?

Annars ja, "Sjuk" måndag och fredag.
hemma i soffan med täcket och kudden. Jaa, men nån dag får man faktisk bara vara för sig själv, det tror jag nog med att du tycker oxå?
Men idag iaf, nää då va jag ju hemskt tvungen att chila iväg till Stuk.
Kul som Faaen!

ååh, ni skulle ha sett igår, det va så himla mysigt.
Min lille bror kröp ner bredvid mig i sängen och vi låg och pratade i 2 hela timmar innan jag somnade. .
Vi pratade om allt. Han frågade en massa om "mitt liv" och hur det va med vissa saker som inte han visste. Han e ju 15, och det va så mysigt att ha sin "lilla lille bror" bredvid sig som när man va liten. .

Inga kommentarer: