Sidvisningar förra veckan

söndag 26 oktober 2008

Bättre på't!

Ja, jag vet att jag inte har hunnit skriva varje dag som jag kanske borde,
men jag har haft sjuk massa nu att göra det senaste.
Men jag lovar att jag ska bli bättre på't!

Helgen har vart helt bra!
I fredags åkte jag hem till Andrea,
slaggade där och på lördagsmorgonen vaknade man upp med en tjej som plötsligt blev 18 långa år. Kul!
Åkte in till Stuk för att sitta i skyltfönstret med Vickan.K och 4 st till
Vit målade blev vi med röda läppar och svarta ögonbryn,
vita byxor, tröja, strumpor med röda handskar
Snyggt!
Eftermiddagen blev till att springa till första bästa buss för att åka fort hem till Andrea som väntade med Mc.
Det blev duschande och sminkning med öl i näven
Gott!
Vid 7 tiden så kom Mirre och Mikkis in i bilden
Kul som fan hade vi!
Och sen så kom Lisa som jag inte har träffat på sjukt länge. .
Lisa skulle visa oss en "fylle lek"
3 shottar på 1 minut,
och så vidare..
Men jag missförstod allt.
Jag trodde att vi skulle shotta så myclet som möjligt på 1 minut
Så vem blev fullat tror ni?
Jo, jag!
hahah

Det blev dans och både onyktert*
Vi hoppade på bussen vid halv 10 för att åka in till "röda rummet"
som ligger på Järntorget
En fest som En polare och 2 tjejkompisar till henne har arrangerat
Bra gjort där hörni!:D<3

oj oj och oj!
Alla blev riktigt gott packade och dansen i kroppen bara pumpade energi
Hade himla kul med alla snyggisarna, hjärtan tiller<33








Inga kommentarer: