Sidvisningar förra veckan

onsdag 15 oktober 2008

Annorlunda dag!

Segis dag på praktiken med det funkde bra endå
Jag & simon har glidit runt i affären och vikt skjortor, vikt byxor, räknat av jackor
Mamma kikade förbi runt 4
Hon, Sinan, Sophia, Andreas och Evelyn hälsade på varann
Mamma gillade dom och tyckte att alla va trevliga och gulliga*
När jag slutat vandrade vi vidare till 'Super Sushi'

Jag hade sagt till mamma att jag skulle dra med henne någon dag så att hon fick prova på det
Sist mamma åt Sushi va med moster Ingela och mamam va inte så glad i det
Men nu börjar hon faktiskt tycka om det
Tro det eller ej
Vi va på Apoteket och köpte nån "Vatten grej" till min piercing i nedre läppen
Åkte med spårvagnen hem till moster ingela för att fira henne's 42 års dag!
Happy B day!
Fick jätte god paj och vi snackade lite om allt och inget
Hemresan va då något annat
300 meter från Brandkåren i Torslanda blev det stop!
Vi stog alldeles stilla i traffiken i 45 minuter
Ingen visst vad som hade hänt där framme
Men vi hade Carina som sällskap
Mammas kompis
Sen när bussen börjat köra fick vi reda på att det kanske va att en älg hade sprungit rakt ut bland bilarna och två passagerare hade dött. Scary!!

Men ananrs hade jag en toppen dag, med mamma
Va faktiskt första gången som jag och hon har haft en sån dag
Och nästa månad blir den andra :)


Nu är jagt mätt. .

Inga kommentarer: