Sidvisningar förra veckan

torsdag 25 september 2008

Onsdag onsdag.

Vad ska man säga mer än att dagen va helt underbar!
Jobbade som vanligt från 09:30 - 16:30
kirade iväg in mot centrum där zlavtko
skulle delta i en modell tävling
Alla gayfriends stod och kollade nyfiket på om hur allt gick till och hejjade så klart på allas våran egna lilla bög
Så söt!
kl 18:00 ska jag och syrran vara hårmodeller på klipp Lust
en salong som min koster äger
Amanda är riktigt på hugget och vill gärna vara med
Jag fixar en plats åt henne och vi började vandra iväg till klipp lust
där vi skulle få våra "nya uteénden" [hehe]
Hade riktigt skoj
Andrea lyckades ennu en gång få alla på glatt humör
Fattar fan inte hur tjejen lyckas, men så underbart glad och peppad blir man i hennes närvaro
Vi skojade om allt och inget medans vi satt i våra stolar och väntade på "skräcken" - Hur vi skulle se ut

Allt gick fint igenom och jag trvis tiktigt bra med hur mitt hår ser ut just nu
Och jag kommer att ha det en lååång tid fram igenom

Nu är jag trött och jags kla lyssna på musik. .

Inga kommentarer: