Sidvisningar förra veckan

torsdag 4 september 2008

Hälsade på mitt gamla liv

Har idag vart på Munkebäcksgymnasiet, min gamla skola
Hälsade på Rojin, Ashely och Andrea

När jag hoppade av spårvagnen för att gå ner mot skolan
mötte jag elever som är nya för i år
korta, långa, smala och några lite större än andra
Då fick jag den känslan att: Nu skulle jag egentligen ha gått här
Som jag gjorde förra året
Möta elver från spårvagnen och ner mot skolan
Dag ut och dag in
Det kändes som om jag aldrig hade gått där, fasten det hade vart min vardag en viss tid

Nu va det ett helt nytt liv som börjat på Munkebäck
Ett liv där jag inte skulle få vara delacktig

Men jag har kommit en bit på vägen, den vägen som ska leda mig till alla bra dörrar
Hoppas bara att jag väljer rätt dörr
rätt dörr för mig och vad jag känner
Det är iaf en bra början för mig

Och i morron får jag och min lärare Katarina reda på om jag får praktisera på Stuk eller inte
Hoppas hoppas & åter hoppas jag på de
Hade vart så himla underbart för mig

Och dagens Outfit blev:

Chinos - GinaTricot 199:-
Svart linne med tryck - Gina Tricot 99:-
Jeans jacka - VeroModa 499:-

Inga kommentarer: