Sidvisningar förra veckan

söndag 29 juni 2008

TjoHoo!

Har nu inte skrivit på några dagar, så jag kan ju berätta lite hur helgen har sett ut.
I fredags snackade jag Milla och Elin om att hitta på något, Så Milla drog med oss på en fest i Kungälv, låångt inne i Munkgärde. En lång vandring väntade oss.. När vi kom fram va det folk över allt, alla kom fram och hälsade och dom va jätte trevliga.
Drickan dukades fram och efter ett litet tag va man goo i huve. Dans, Dans och sång.
Milla, Jag och Norre kickade dansgolvet med The FjoortisGaaang
Haha, efterfesten blev att jag stod vid spisen och kokade makaroner till ”10” pers, allt bara välde över.
Norre, tyst nu, titta på Milla hela tiden.
Jag: Milla, MAKARONER!
Milla vänder sig om och har världens blick in mot köket, hon kommer springande och dyker ner i kastrullen
Haha, Milla och makaroner, faan vad underbart att se!
Iaf, man slaggade där i kanske 2 timmar innan man kände för att dra hem till sin egna säng.

När man kom hem så va det att hoppa in i duschen och sen krypa ner i den nybäddade sängen som man somnade i efter 2 minuter
Vaknade 2 timmar innan man skulle hem till Johan, Käka skaldjur och träffa massa släktingar som man aldrig träffar mer än 2 gånger om året. Så det va kul
Alla dom små kusinerna som växt upp och blivit så himla söta och fina
Kunde knappt tro mina ögon när dom klev in genom dörren.
Allt va jätte trevligt och jätte gott
Sen när alla började dricka öl, baileys, whiskey och vin. Nää då satte jag mig i soffan och lyssnade på musik som spelades i mobilen
Dom frågade klart om jag ville ha. Men som sagt, jag ska ju trappa ner på allt nu
Ta ledigt från all alkohol på mycket länge, mycket läänge
Känner att kroppen inte klarar mer, Inget sug kvar liksom.
Samma visa varje gång, full och jävligt tjötig.

Sen åkte man hem till sitt egna och kurerade sig i soffan med täcket och kudden, somnade till och med så Dennis skrek på mig för att jag skulle vakna. Hehe, va helt väck där ett tag
Men Lördagskvällen blev hur lugn som helst, som alla mina andra helger ska vara nu ett tag framöver..

Inga kommentarer: